tisdag 25 mars 2014

TISDAG

Tja! 
Sitter framför datorn med en hungrig mage, inte kul men ska nog snart gå ner och ta nått att käka.
Dagen har varit jätte bra och inte alls jobbig. 
Startade dagen men sovmorgon då jag åkte med pappa för att han skulle köra brorsan till tandläkaren. 
De två första timmarna hade jag husis och sedan kemi ( hade läs timme ) och sista timmen hade vi modersmål.

Efter skolan stannade jag, Elli och Paula vid Bennäs gym och tränade där i ca 1h 15min. Efter gymmet så hade själva Peff ( alla lag ) så hade de försäljning av fotbolls saker osv i sportis och så fick man beställa dräkter. Jag fick hem nya fotbolls sockor, hårband, fotbolls shorts och så beställde vi en dräkt.
Då jag kom hem så for jag ut med hunden i skogen och sprang på ett led i skogen. 

Imorgon blir det bio med Moa, Elli, Paula och Jessi. Det kommer att bli jätte roligt! Hörs mera imorgon. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar