måndag 24 mars 2014

DON'T WISH FOR IT, WORK FOR IT.

Trött i hela kroppen vill bara gå till sängen och sova tills jag ska upp imorgon. 
Dagen har varit bra, tung men klarade den fint fint!
Efter skolan åkte jag till Jeppis och träffade mamma och brorsan för att vi skulle förnya passet tills vi åker på resa. Efter polis huset åkte vi till Mäccen men jag tog bara en glass för att kl 5 så hade jag träningar i bennäs så ville inte få värsta stickningar. 
Träningarna gick helt och hålet åt skogen, jag vet inte alls vad som hände med mig, värsta träningen hittills eller själva träningen var bra men jag hrm nej vill inte ens tänka på det!
När jag kom hem ca kl 7 så drog jag på mig tränings skorna och åkte ut på en spring tur, nu ska jag läsa lite och sedan gå och sova. Godnatt ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar