torsdag 27 mars 2014

WHATEVER YOU ARE BE A GOOD ONE

Har inte bloggat sedan tisdag så tänkte att jag kanske nog skulle kunna göra ett eller två lite kortare inlägg idag. 
Dagen var helt ok, blev så trött på sista lektionen efter att vi var i gymmet på gymnastiken så somnade nästan på finska lektionen. 
Efter skolan så läste jag på prov i fåtöljen och somnade sittande i 2 timmar!!! 
Like what, liksom vem somnar sittande? 
Iallafall så hade jag planerat att åka och springa där runt kl 18 så att det inte skulle bli mörkt men jag vaknade kl 19 så gissa vem som fick värsta panik. 
Kom tillbaka 19:45 och då höll det på att bli mörkare ( vi har inte gatu lampor och jag är mörk rädd hehe ).

Men nu ska jag söka fram kläderna tills imorgon och sedan läsa mera på historia! Blev även inbjuden på en fest vid lava som är på lördag men får se om jag kan åka, ska kanske till vasa och shoppa på lördag och sen har jag kl 8 på söndags morgonen träningar i tellus. Men men får se hur jag gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar