onsdag 19 februari 2014

TRÅK TRÅK

Tänkte laga ett test eftersom jag är så utan inspiration. Efter att testet är klart så ska jag träna lite här inne och sedan åker jag i duschen. 
                                                                                                            
Hur bor du: Jag bor i ett väldigt stort egnahems hus i Purmo med min underbara familj. 
Brukar du komma i tid: Oftast ja!
Hur lång är du: Har inte mät mig ännu sen 7:an så kanske 157? 
Kan du laga mat: Jadå!
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i högstadiet i en skola som heter Sursik
Vad har du på dig just nu: Pyjamas shorts, t-paita och så klart underkläder.
Har du någon fobi: Myror, mörker, hissar, hår som är på borstar. 
Hade du en bra kväll igår: Nja hade en helt vanlig kväll så den var inte så speciell. 
Vilket är ditt senaste inköp: Hrm kanske min collegetröja från code?
Din favoritdryck på morgonen: mjölk kanske?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa tror jag?
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Mina strumpor tror jag?
Vem snackade du med senast: Oskar, Pontus och William. 
Varm favoritdricka: Oboy eller kaffe 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider 
När gjorde du senast något riktigt dumt: I lördags då vi hade match hehe
Saknar du någon just nu: Jadå mina kusiner och farföräldrarna som bor i Luxemburg. 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Blir inte så lätt irriterad med typ upprepa det jag säger?
Någon jag stör mig på: -
Intressen: Ridning, fotboll, fotografering, träning, musik, spela data/tv spel och mycket mer.
senaste person du kramade: Annie kanske eller Jessi ?
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Jadå en pojke och en flicka eller tre barn.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jadå fyller ju 15. 
Har rakat dina ben någon gång: rakar då det behövs och jag började väl i 6:an? 
Är du sugen på något nu: Choklad ♥
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte så värst ofta men då jag hinner så en gång på morgonen före skolan. 
Använder du hudkräm: Yes
Attraheras du av män med skägg: Beror på vem, vissa, vissa inte. 
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Förut men sedan så började jag tröttna på det men ska nog börja igen någon dag.
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå.
Vilken låt lyssnade du senast på: The Wolves- Ben howard
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte inatt men nog har många sovit iden förut.
Vad tycker du är äckligt: Rutten mat
Har du pengar på mobilen: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar