onsdag 19 februari 2014

PROV LÄSNING

God kväll. Okej god och god menar nog mera tråkig kväll för att jag ska läsa på kemi... Deppar ihop vill inte läsa på kemi prov ahahha, okej jag är på sjukt bra humör men prov läsningen drar ner lite på humöret.
 
Skoldagen var väl helt okej, var sjukt trött i morse så somnade nästan hela religion timmen då vi kollade en film. 
Idag så kom en och pratade om tidningen och det var verkligen intressant! Efter föreläsningen så började man tänka på att börja arbeta som journalist, skulle vara kul.

Efter skolan åkte jag till Jessis, vi chillade och åt choklad, chips och massor andra onyttiga saker. 
Tänkte att jag inte behövde åka ut och jogga idag men när jag kom hem så ändrade jag mig direkt och drog på mig tränings kläderna och åkte iväg på en kortare men snabbare joggning/spring pass. 
Kan säga att jag aldrig kommer att åka ut på länk efter att jag har ätit chips och choklad. Fick världens stickning.
 
Imorgon har vi fotbolls träningar så det blir väl helt kul men sedan på fredag har vi musik prov,  blir lite knapert med läsning men inte orkar jag bry mig så mycket om Bach och Beethoven.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar