måndag 30 december 2013

30.12.2013

YES jag lyckades med att sova till kl halv 4 igen -.- ska försöka att gå och lägga mig runt 1 idag men kommer inte alls att gå, har gått och lägga mig ca kl 5-6 varje natt. 
Svårt att vakna då man inte har föräldrarna hemma som säger åt en att vakna för att det är mat eller något liknande. 
Jag saknar jätte mycket fotbolls träningarna men snart börjar de igen och så börjar -98 snart också så nu blir det som vanligt att få träna med två lag. 

Håller på att chatta med Purmo retards ( tjejjerna ) hur vi ska göra imorgon. Usch så svårt det är varför kan man inte bara vara grannar istället, skulle vara så mycket enklare, 
okej alla bor i Purmo MEN vet ni hur stor Purmo är? 
till närmaste kompis har jag 4 km sen till nästa 15 km och till sista har jag 20 km så ganska svårt var vi ska vara och så måste vi nog nästan sova över osv. 
Men nu ska jag sluta skriva på bloggen och mera i chatten så ha det så bra kommer nog flera inlägg ännu! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar