måndag 30 december 2013

2013

Fick inspiration av Elli N<--- att laga collage av 2013 och jag kan bara säga att 2013 har varit helt super har nog hänt mycket mer som t.e.x markoolio, powerpark, lan, jul osv.

Elli N fyllde år.
Jag och Jessi hade Photoshoot.
Annie och jag på väg till staffetkarneval.
Hade fest vid mitt och efteråt så sov Elli och Jessi över.
Var vid stugo med Essi och forsby sjacket ( stavfel? ).
Åkte slalom med Elli.
Färgade ombre.
Jag och katten kollade Eurovison Sverige.
Var vid Jessis med Elli, Elli n och Einar.
Syrran fick studenten ( hennes pojkvän står bredvid henne )
Random egopic.
Egopic
Var och fota en ny profilbild åt Elli.
En dag då jag och Jessi var vid bode så hittade vi en get i en bil ( lång historia )
Skolavslutning.
Jessi som poserar med en glass.
Jag och Isa då vi väntade på fotbolls träningarna i somras.
Inges födelsedag.
Sol bild.
Moas födelsedag haha.
Var och kollade på fotboll med Pål.
Jag lekte att jag hade septum.
Purmo retards ♥
Jeppisdagan.
Då Elli N sov över vid mitt.
Fiskade med syrran, Anton och brorsan,
Var i Levi ( villan ) med mamma och såg massor med renar upp på bergen
Toto Med Jessi åå kommer att minnas den dagen super!
Purmo retards på skol WC ( bilden togs typ i Januari men på riktigt så ska denna collage vara runt typ sommar någon gång )
 Jag och jessi, samma sak med den bilden men denna gång så togs den typ för några veckor sedan. 
Annies födelsedag.
Firade venetziansk med essiborna och Einar.
Fotbolls cup i vasa.
Åt vid Uffes med Jessi, Pål och Elli. 
Fotade hunden en fin höst dag.
Piispala ♥
Bio med Elli, Jessi, Pål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar