tisdag 29 januari 2013

PARADISE

Nu är jag hemma okej jag kom hem för ca 1h sen :))
Är väldigt trött kan jag säga och har inte gjort läxorna ännu -.-
Men ska nog börja med dem men måste ha lite hjälp med finsk xD
Men ajja imorgon är det onsdag, usch vad tiden går snabbt snart är man gift och har barn...
HHAHA
Men ajja ska kanske beställa kläder idag och skor men får se hur jag gör, syrran åker nu iväg till pojkvänen och oftast är det hon som beställer ått mig men får se ;))
Imorgon är det inte kula timmar... Finsk, fyke, gympa och en timme jag inte minns xD
Hrm  ska väl snart titta på en film, ska fråga om hela familjen utan syster om vi ska se en! 
Var en stund sen hela familjen tittade.
Hrm imorgon ska jag väl inte göra något speciellt ska väl bara åka till skolan och sen hem igen! :)

Och idag så var jag vid Moa's var nog riktigt kul :')
Nördade hennes ipad xD
Hahahha vi gick till bodddeee och hämtade in paket, åt, skrattade, talade osv :D

Men vet inte om jag har nå mer att säga?
Men iallafall så ska ni ha en skön tisdag kväll!
Ha det braaa<3:'D


Tumblr_mhec9nyvd41r8rt3po2_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar