onsdag 30 januari 2013

I LOVE FOOD MORE THAN PEOPLE!

Tjeeenareee hahah xD
He är snöstorm tär ut, så myysit tå he e he. :')
Men iallafall så har skoldagen varit awesome (inte timmarna dåå) ;)
Vi hade:

  • Kemi
  • Gympa
  • finska 
  • Hissa
På kemi så gjorde vi några experiment som vanligt, på gympan så hade vi bollspel men andra halvan klättrade och det ska vi göra på fredag, kommer inte gå så bra jag är JÄTTE höjd rädd.
På finsk så talade vi om att vi har prov på fredag nästa vecka och det kom som en chock för alla för att vi hade finska prov för 1-2 veckor sen...
Och på Hissa gjorde vi nå grupp arbeten :)

Nu ska jag tror jag titta på film eller spela vet inte ? 
Men åtminstone ikväll så ska jag och Jéssí spela :')
Så jag tror att jag nog tittar på en film/serie xD


Imorgon så blir det en väldigt chill dag! även timmarna är chilla har:

  • Husis
  • Husis
  • Matte
  • Teckning 
   :'D
Efter skolan imorgon så ska jag väl nog åka hem och bara vara :D
Men jaa vet inte nå mer vad jag ska skriva om.
Men åtminstone så åkte jag med mamma idag så det betydde att jag fick sova en haltimme längre <3
Så idag var jag verkligen pigg. 
Ovanligt...
Men nåja nu ska jag fara så 
Ha det braaa <3 :')

523288_548398228518000_1565565350_n_large
Tumblr_mhe55lsu0l1qi8e97o1_500_large


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar