onsdag 16 april 2014

PÅSKLOV ♥

Oj oj nu har bloggen fått stå stilla en väldigt lång stund.  
Denna vecka har jag mest pluggat, har haft 3 jobbiga prov. Matte och kemi provet gick helt åt skogen men engelska som jag hade idag kändes väldigt bra.

Denna dag har varit jobbig och inte alls kul. Var väldigt sur/deppig har ingen aning varför eller en liten aning har jag nog men inget som jag vill ta upp i bloggen direkt.

Hade träningar kl 5 idag så lämnade i bennäs efter skolan och var i biblioteket och läste en bok som heter '' Jag är Zlatan ibrahimovic '' har läst den nu i kanske 2-3 dagar och den är sjukt bra!

Träningarna var inte alls tunga så tänkte åka ut och cykla då jag kom hem, men direkt jag steg ur bilen så tog det jätte sjukt i högra låret och i vänstra foten och vänstra armen.
Armen o låret har gått om men foten, kan knappt stöda mig på den eller vrida den. Lite surt att vara skadad då man ska till Levi imorgon ( har villa där ).
Men vi får hoppas på att det blir bättre. 
Nu ska jag försöka städa rummet ( om det går pga foten ) och sedan kommer jag kanske att blogga mera! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar