söndag 6 april 2014

MARIA MONTAZAMI

Dagen har bestått av att jag vaknade kl 8 och började ställa mig för att jag och purmo tejjerna & Moa skulle till jeppis på en mässa och dit kom Maria Montazami. Ååh hon var så fin, glad och vänlig!
Tog två gånger bild med henne, det känns så sjukt kul då man tänker att vissa inte alls fick någon bild med henne. Ibland har man tur! Men är ändå ledsen med tanken på att man tog två gånger då någon annan som inte har fått skulle kunna få. 
Första gången tog jag bild med Maria och Elli och tog också hennes autograf och andra gången tog jag bild med syrran och Maria.

Kommer att stanna hemma från skolan imorgon har haft jätte ont i halsen sedan torsdags men nu har själva förkylningen kommit och stegring, yay känner mig så döö då jag inte har tränat på några dagar! 
Och det kommer att kanske ta en vecka före jag kan börja träna igen och vara med på träningarna, inte kul. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar