torsdag 24 april 2014

LONG TIME AGO

Har inte bloggat sedan förra torsdag, oj. 
Men jag har haft mina orsaker och så kommer att jag ha orsaker varför jag inte kommer att blogga på kanske 2 veckor nu. 
Det var jätte bra i Levi, skidade varje dag! 
Åååh det finns inget bättre än att skida, spela fotboll och att rida! 
De tre är absolut mina största hobbyn. 
Sista dagen så skidade jag på berg, alltså utsikten var bara för underbar. Vädret var också perfekt varje dag så det var jätte skönt. 
Hrm jag tränade nog mest där. 
Åkte slalom, var ut och sprang några gånger, skidade, cyklade och så lagade vi varje dag helt makalös god mat! 

Denna vecka har varit tung. Har pluggat på 3 prov nu i kanske 3 dagar för att jag har imorgon kemi om tagnings prov, ja jag fick underkänt åååh det känns såå suurt. 
Men men så blir det när man inte läser så bra och inte lyssnar på timmarna. 
Och så har jag finska prov på måndag och modersmåls prov på tisdag och varför jag har börjat läsa så tidigt på proven är för att imorgon så åker -00 fotbolls lag till åbo på cup. Så då missar jag sista timmen. 
Vi kommer hem på söndags kvällen så ni kan förstå att jag inte har mycket tid att plugga då.

På tisdag åker vi syskonen till Gran Canaria. Det kommer bli så kuuuul. 
Nu måste jag fortsätta att packa och sedan läsa på prov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar