lördag 12 april 2014

12. 4. 2014

Hejsan, har haft fullt upp så därför har jag inte bloggat och för att jag inte har haft något att blogga om. 
I torsdags åkte jag till skolan för första gången denna vecka. 
Det var hur skönt som helst att åka och få se sina underbara vänner igen och jag var riktigt taggad för skolan.
Igår så kom militärens orkester till skolan och sjöng för oss första timmen och de var sjukt bra! 
De sjöng pop musik och jaaa det var helt amazing, de såg bra ut också så det blev ju helt klart några + poäng.

Igår ( fredag ) var det Sursik disco. 
Åkte till Paulas med Elli kl 6 och då fotograferade vi lite så ska redigera bilderna efter inlägget. 
Själva discot var helt kul. Men det kunde ha blivit bättre. 

Jaa, syrran kom hem i torsdags, och på kvällen så ville hon fixa mina naglar och håret, så det bestod min torsdags kväll av. Igår fixade hon mig också till discot. 

Idag hade vi träningar kl halv 1. 
Tungt var det med tanken på att jag inte har tränat på 10 dagar så blir väl att försöka få upp konditionen igen nu till sommaren. 
Ikväll kommer jag att åka ut på länk i skogen med hunden och sedan kommer jag och mamma troligen åka ut och gå. 

En av militär pojkarna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar