torsdag 27 februari 2014

TORSDAG

Orkade inte blogga igår efter att jag hade kommit hem var så trött.
Går kvällen spenderades vid Jesses med Jessi och Maggen. 
Det var jätte kul, vi tittade på en skräck film som ingen tittade på för att vi pratade och sådant istället, gick till sale, och hade bara allmänt kul.
Vi åkte hem runt halv 11 för att pappa och mamma har jobb så de ville hem och sova. 
Men det gjorde inte så värst mycket var rätt så trött själv.
Sen när jag kom hem började jag spela & skypa med Jesse och Maggen. Gick och la mig kl halv 3 kanske?

Idag vaknade jag kl halv 11 för att jag ska kl 1 till kosmetologen och ikväll blir det fotbolls träningar som jag har saknat, har inte varit med sedan lördags då jag har varit i vasa.
Hann tyvärr inte ta några bilder före vi åkte.


En vacker skoldag ( Moa och jag )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar