torsdag 13 februari 2014

TORSDAG

Hej hallå!
Dagen har varit jätte kul haha kan säga att det har uppståt jätte mycket skratt. 
Åkte till Kokkola men Purmo brudarna & Ella, vi hade ju friluftsdag så vi åkte såklart andra året i rad och boxa & Bowla, sjukt kul var det och tungt men det var så värt det. 
Boxningen gick jätte bra eller en övning gick lite sämre för mig och Jessi. Ni vet övningen då man sitter och har ryggar mot varandra och ska stiga upp utan att ta händerna i marken? 
Jag råkade vara lite snabbare en Jessi och då råkade jag sätta mig på hennes huvud i misstag och sedan råkade vi falla haha ojoj vad vi skrattade! 

Ikväll hade jag träningar i sportis, var ganska trött sen friluftsdagen men det gick nog ändå jätte bra. 
Vi var jätte lite på träningarna men det var ändå skönt att det inte var så trångt. Ikväll har jag också intervjuat pappa ( modersmåls läxa, berättar mera om det senare ) och läst på engelska provet. 

Imorgon efter skolan åker jag, Jessi och Elli till Påls och har filmkväll, kommer att vara jätte kul. Sen på lördag så har -00 match i tellus halv 4 så det är nog bara och komma och titta om ni inte har något annat att göra. Nu ska jag plugga lite, ta fram kläder tills imorgon och sedan går jag och lägger mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar