söndag 16 februari 2014

SÖNDAG 16.2.2014

Kom just hemma efter att ha varit ute på länk. 
Åkte inte på träningen som vi hade i morse kl 8 och kommer inte heller åka på träningen som vi har kl 16.45 idag, för att jag, mamma, brorsan och hanns kaveri ska åka på bio idag. Vi ska titta på Hundraåringen som klev ut genom fönstret
Igår hade vi match mot Ypa, vi förlorade men jätte bra kämpat allihopa! 
Sen på kvällen tittade jag på filmen Frozen, den var sjukt bra för att vara en ny disneyfilm. Rekommenderar filmen starkt man skrattade och grät. 
Imorgon har jag prov så ska läsa på det ikväll orkar inte börja redan är för trött haha. Och så har jag träningar imorgon i sportis. Hörs mera ikväll!

Hade helt glömt bort denna bild som jag fotograferade och redigerade för kanske 1 år sedan. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar