torsdag 20 februari 2014

OTUR

Träningarna ikväll var nog bra MEN en sak skedde. 
Trodde att vi hade träningarna i sportis men så klart läste jag fel så vi hade i tellus så jag stod utanför sportis och sade till mamma '' jodå vi har nog här det är nog bara att åka och handla ''. 
Efter en stund kom ingen från laget och kl var 7 och 7 började vi ( vi skulle åka först på länk ) men då kollade jag på Facebook igen och läste att vi hade i tellus så prov gissa om jag blev sur på mig själv.
Ringde åt mamma och sade att hon ska vända om och köra mig till tellus istället så det gjorde hon. 
Såg laget springa om vår bil i jeppis så hoppade ut med min stora väska och började springa med dem.
Sedan i tellus så tränade jag med mina springas skor, inte kul. Men sådant händer ibland.

Imorgon ska jag sälja i kiosken eller ta inbetalning vid bennäs mini disco. Tänkte åka till lava men sen på träningarna så sade de att discot var imorgon och så hade jag lovat för ca 3 veckor sedan att jag nog kunde vara. Så planerna för lava blir en annan dag. 

Nu ska jag läsa på musik provet som jag helt hade glömt bort att läsa på idag och sedan åker jag i duschen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar