onsdag 5 februari 2014

ONSDAG

Hellu, har inte orkat blogga idag men tänkte att jag inte kunde svika mina bloggläsare och inte blogga idag så jag tog tag i mig själv och här sitter jag nu och bloggar haha.
Dagen har nog varit jätte bra, timmarna var också kula så det var bra. 
Då jag kom hem lag jag på mig tränings kläderna och åkte ut på en 4 km joggning runda, skulle nog ha joggat längre om det inte skulle ha blivit så mörkt är nämligen mörkrädd och så har vi inte gatlampor här var jag bor. Lite trist. 
Imorgon är det torsdag och då ska jag komma hem och läsa på hälsa prov som vi har på fredag, usch säger jag bara och sen på freda efter skolan så blir det kanske Jeppis med Purmo retards. Ikväll har mamma lagat plättar så vi har ätit plättar med glass, sjukt gott var det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar