onsdag 12 februari 2014

OJSAN

Hehe hejsan allihopa har inte alls varit taggad de senaste dagarna att blogga som ni kanske redan har märkt?
Har varit ganska deppig de senaste dagarna och sånt men nu har det gått om som tur, hatar att vara nere.

Har inte hänt något de senaste dagarna har bara tränat, läst på prov, varit på datorn och varit i skolan. 
Idag hade jag träningar kl 5 i sportis så efter skolan var jag med Einar och Viktor hela tiden i Bennäs, vi var vid depo en stund och sedan gick vi till tågstationen och kollade den nya station byggnaden, minns inte sist när jag skrattade såhär mycket, det var sjukt kul ahah men kallt. 
Träningarna var dessvärre inte så kula, blev inte alls trött? Och de var inte alls tunga så det var lite tråkigt men IMORGON så har vi friluftsdag så då ska jag, Pål, Elli och Jessi till Kokkola och Boxa & Bowla, sen på kvällen så gäller fotbolls träningar så kan ta nya tag då. 

Köpte btw en ny tröja i fredags från Code, den är så myysig och jag bara älskar den!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar