fredag 21 februari 2014

GODNATT!

Är sjukt trött så kommer ett snabbt inlägg. 
Kvällen har varit sjukt kul / kall, först var jag vid mulle disco med Jannica och Josso. Tog först inbetalning och sedan sålde vi i kiosken. Haha kan bara säga att matematik är inte våra starkaste sidor... Det var sjukt kul att lära känna dem bättre men nästa gång hoppas jag att de har det varmare i församlings huset eller vad det nu heter, höll på att frysa ihjäl.
Kl 10 hämtade Jonny, Pontus och Janne mig med traktorn och då åkte vi iväg till lava. Mådde dåligt en stund då jag var vid lava hehe men efter att jag hade vilat en stund så var jag på toppen humör!
Syrran och brorsan hämtade mig runt halv 2 på natten och sade '' nu åker vi till mäkken '' ja-då åkte vi dit och åt sjukt mycket, men gott var det allt.
Kom hem kl 3 så nu ska jag gå och sova! 


Stay stay stay | via Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar