torsdag 23 januari 2014

TUMMEN UPP

inspirations brist här hej!
Jag vet att det inte är kul att läsa om min skoldag men ordet inspiration har jag inte, så det blir bara inlägg om mina skoldagar lite synd eftersom jag har så mycket jag vill skriva ut men det är mest privat saker och personer som jag inte vill ta upp i bloggen och sånt eftersom ens släktingar/familj medlemmar läser ens blogg hehe. 

Igår åkte syrran till Levi med hennes pojkvän och kompisar så lite ångest har man då man själv vill åka dit men kommer inte att åka före typ påsklov? Men jag får väl bara vänta inget värre.
Idag åker jag på Zumba med Jessi & Elli eller det är nog bara kanske ska prata med pappa eller mamma först om de kan köra mig, ska nog bara åka en gång och ''testa'' dels för att jag inte har fotbolls träningar idag och dels för att jag har inget att göra. 
Då jag kommer hem blir det väl att titta på nyaste avsnittet av AHS, kan inte vänta, förra avsnittet var bara för bra åh dör lite inombords ♥

Tummen upp för att vi är ledig imorgon då vi har dagsverk (Y)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar