torsdag 30 januari 2014

HOME

Dagen var lite bättre en gårdagen men ändå inte så bra men rasterna var nog kula. Började dagen med Rella sen andra timmen hade vi finska prov som gick jätte dåligt, tredje timmen kemi och sista timmen hade vi matte och gick igenom stuffs till provet som vi har på tisdag. 
Efter skolan åkte jag till morföräldrarna och var där tills träningarna började, vi pratade om skolan och lite random saker sedan så vilade och jag läste en bok av tiden som var kvar. 
Träningarna var nog jätte bra och så gick det inte så dåligt heller så det var skönt.

Ändrade mina planer så blir nog disco imorgon iallafall trots att inte min vilja är så stark för det, men vad skulle jag annars göra en fredags kväll?


Fint med mössa osv men kan bara säga att det var sjukt kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar