måndag 20 januari 2014

HEJJ HALLÅ

Håller på att få huvudvärk så ska försöka att inte skriva så långt inlägg. 
Imorse så fick bussen något fel så den kunde inte stänga dörren eller köra iväg så då bytte vi buss, så andra Purmo bussen blev helt full så ganska många behövde stå. 
Dagen har gått jätte snabbt kan jag säga men jag ska inte klaga, ajja iallafall så bestod dagen av:
Drama, kom på lite pjäser.
Musik, sökte sånger att sjunga i en liten grupp som vi snart ska uppträda med vår grupp ska köra på The A team med Ed sheeran.
Geografi, talade om Frankrike.
Gymnastik: hade redskapsgymnastik.

Efter skolan åkte jag till Annies och var där tills träningarna började jätte kul hade vi det längesedan jag var vid hennes!
Nu ska jag åka i duschen och sedan läsa på religion prov, kul kul...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar