fredag 17 januari 2014

FRIDAY

Skoldagen var helt okej hade: Modersmål skrev uppsats på datorerna, Engelska hade lite uppgifter, hälsa pratade och hade övningar och till sist musik då sjöng vi, hade teori och spelade gitarr. 
Efter skolan åkte jag till Elli N's. 
Vi hoppade av vid Pallenas och köpte massor med go saker, på väg till Ellis så höll vi på att frysa ihjäl serious det var sjukt kallt ca -20 grader. 
När vi kom till hennes så lagade vi metri Pizza och sedan åt vi massa choklad & chips, vi pratade, skrattade och gjorde allt möjligt. Känns så skönt att kunna tala med henne om allt, tack för att du finns gumman ♥

Imorgon ska jag stiga upp kl 6 på morgonen och då sker det av till Jeppis för att vi har träningar kl 7:45 på morgonen !!!! och sedan på kvällen har jag träningar med -00 kl 19.00 så det blir att åka två gånger till Jeppis på samma dag, inte kul haha. ;)
Nu ska jag titta det nyast AHS avsnittet och sedan gå och lägga mig ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar