måndag 27 januari 2014

27.1.2014

Stannade hemma idag mådde skit ännu på morgonen men nu på dagen har det blivit mycket bättre så imorgon blir det nog skola. Har inte orkat blogga men tror inte att jag kommer bli så jätte aktiv men ska nog försöka blogga en gång per dag och ibland flera gånger om det har hänt något intressant.

Idag har jag nog bara suttit framför datorn och spelat, skypat med Jontte då han också var sjuk och tittat på Breaking bad. Ska laga läxorna tills imorgon och sedan tror jag faktiskt att jag ska ta ett lugnt tränings pass här hemma i huset som består av boxning och magövningar för att jag mår helt prima just nu och har gjort det hela dagen.  

Hittade några webcam bilder för si sådär prick 1 år sedan, tycker själv att jag har ändrats jätte mycket. ( pannluggen har dessutom växt ut jätte bra och så har jag färgat håret )

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar