söndag 29 december 2013

MAKE IT HAPPEN SHOCK EVERY SINGLE ONE OF THEM

Hade lan igår & idag oj vad kul det var men allihopa var som döö trötta i morgon kan jag gott och väl säga, det finns inte så mycket att säga om lan för vi spelade nog mest och pratade. 
Tog nog faktiskt lite bilder denna gång med Nikon så de får ni uppe. Efter att de hade åkt hem idag ca 1-2 tiden så flyttade jag upp min dator och kopplade ihop den och sedan hoppade jag i sängen och kollade Breaking Bad men det varade inte länge före jag somnade kollade ca 10 minuter serien och sen sov jag och sov till kl halv 11 på kvällen. 
Så idag har jag ungefär sovit ca 7 timmar på dagen, undrar hur jag ska klara av att somna inatt? 

Trodde seriöst att det var 31 imorgon fick helt panik haha skulle inte alls ha orkat åka någonstans eller ha någon här om det skulle vara 31 imorgon men sen så sade min goda vän att 31 är på tisdag och guh vilken lättnad! 

William 
Pontus, oskar och Jimmy
Jimmy hueheuheu
Tobbeeee 
Pontusss
Jonny, Oskar, Jimmy, tobbe och William var här på lan.
Pontus och William
Jonny 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar