fredag 27 december 2013

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
  - tror inte det?

Hur har ditt 2013 varit?
 -  2013 har varit helt super, har nästan gjort/hållit alla mina nyårs löften.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
 -Ja vem hoppas inte på att nästa år blir bättre? men jaa jag tror det!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
-  hrm 10 september kanske?

Bästa köpet?
   -mina vans kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?
   - Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
   - jadå då jag träffade en person.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
   - wrecking ball absolut!

Vem har du umgåtts med mest?
   - .Hrm kanske de killar som jag spelar med eller purmo tjejjerna? :D

Bästa minnet från 2013?
   - lägerskola kanske? 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
   - varit ute med kompisarna istället för att ha suttit på datorn så mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre?
   - suttit framför datorn hehe

Vad gjorde du på din födelsedag?
   - .ingenting för att vi firade mig en dag före.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
   - hrm är inte säker?

Vad fick dig att må bra?
   - kompisarna.

Vem saknade du?
   - ahah de du :D

De bästa nya människorna du träffade?
Oskar, jonny, william, tobbe, erik, jontte,  typ har nog sett dem före men år 2013 så började jag tala med dem osv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar