fredag 29 november 2013

IN THE END WE ONLY REGRET THE CHANCES WE DIDN'T TAKE.

Woopppaa haha eller hur jag nu ska börja, idag så åkte purmo tjejjerna till Ellis och firade henne men kommer till det senare. 
Skoldagen har varit helt okej ganska jobbig men annars bra, fick ut modersmål provet fick 7½ helt nöjd eftersom att jag trodde att jag skulle på underkänt hehe, 
efter skolan så åkte vi till Ellis ( Jag, Jessi & Pål ) som ni just fick läsa, det var jätte kul och vi skrattade som jag vet inte vad haha längesedan jag skrattade såhär mycket, vi åt tortillas, glass och en tårta så känner mig 10 kilo tyngre och just nu så sitter jag med en bakelse och mjölk hehe. 
Vi spelade twister & mario kart och bara pratade.

Imorgon så har vi träningar kl 1 men ska vara där 12,45 så jag måste stiga upp ca 10-11 uh hur ska jag orka? 
Nästa vecka har vi ledigt på fredag för att det är självständighets dag, kommer att vara så skönt ♥ 

Bilderna från --> ELLIS BLOGG <--







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar