onsdag 27 november 2013

27.11.2013

Skippar träningarna ikväll och åker till gym imorgon istället med Isa, imorgon så åkte jag med mamma till skolan och kom nästan för sent då det var så halt sen när jag gick upp till skolan så jag vet inte hur många gånger som jag nästan menade halka? hatar det här väder när det är jätte halt.

I skolan så hände det inget speciellt bara att några tyskar kom till vår skola och ska vara här till lördag och att vi hade prov som gick sådär, imorgon har vi kemi prov så ska försöka att läsa och sen ska jag titta på tv en stund. 

Börjar få lite panik för att jag inte har en klänning till julavslutning ännu och har inte beställd någon, måste tala med mamma och fråga om vi kan åka till Vasa någon dag. Annars måste jag beställa en klänning + skor, jobbigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar