onsdag 23 oktober 2013

TOMORROW WILL BE BETTER



Ingen aning om vad jag ska blogga om men iallafall så kommer en helt vanlig skoldag inlägg! 

Vädret idag har varit jätte deppigt + så menade jag missa bussen i morse så jag sprang genom alla vattenpölar o.s.v så då jag hoppade in i bussen var jag helt våt och frös usch kunde dagen börja bättre?
Själva skoldagen var väl inte så bra heller var trött och hade prov. 
Vi hade:

  • Finska: skrev och lyssnade på musik.
  • Hissa: Skrev och pratade om Stalin.
  • Hälsa: skrev.
  • Rella: Skrev prov och det gick inte bra hehe.
Efter skolan så har jag inte gjort nånting bara suttit framför datorn, håller på att skype med Jessi som är sjuk atm, krya ♥ 
Imorgon så har vi tillvals ämnen så det kommer att bli chill.

Lagade snabbt en gif av då jag och Jessi var på toto konsert åå det var så kul ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar