fredag 25 oktober 2013

NEW IN

Har inte bloggat idag för att jag var och shoppa med Elli jätte kul var det, hittade nog lite kläder men inga skor. 
Före kokkola så var vi i lillby och väntade på Ellis mamm att hon skulle ha färdigt jobbet så vi gick till bode och köpte en daim kaka, den var frusen så det gick inte att lägga skeden i den så vi behövde bita av den haha hoppas ni förstod vad jag menade. :D 

Skoldagen var nog jätte kul, timmarna var väl sådär var lite trött men det gick. Nästa vecka så har vi 2 prov & 1 förhör, så i helg vet jag vad jag ska göra!
Imorgon ska jag nog tror jag hitta på något med nån om jag orkar men annars blir det en hemma kväll med film. Ikväll så var det disco skulle inte alls ha orkat åka hade ingen feelis alls. 
Nu ska jag börja träna så ha en bra fortsättning på fredagen. ♥



H&M

H&M

Gina tricot

Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar