måndag 19 augusti 2013

I'M GONNA MAKE A CHANGE, FOR ONCE IN MY LIFE IT'S GONNA FEEL REAL GOOD, GONNA MAKE A DIFFERENCE GONNA MAKE IT RIGHT...

Slänger in snabbt ett inlägg har inte nå annat att göra. ;)
Ikväll så var jag på 4 km joggingtur och sen så var jag ute och gå med hunden. Förresten tittade ni på Idol som kom? var nog inte så bra bidrag denna gång men vi får hoppas på bättre nästa gång. 
Ska vara på datorn en liten stund ännu och sen blir det nog sängdags har inte kunnat sova nå nätter förutom 1 typ? så varje dag har jag varit sjukt trött i skolan usch usch måste nog försöka ändra på det. 
Imorgon åker jag nog hemma men sen på onsdag så fyller min lilla söötis 14 år aka Jessi....  haha ♥


2 gamla godingar, tror att det var i början av 6:an? ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar