lördag 31 augusti 2013

HELLO SEPTEMBER

Hemma efter en jätte kul dag hos Ellis med massa awesome people. 
Först så på dagen klippte jag gräset och ställde mig för att jag skulle till Elli N's, 
ca kl 5 var jag vid Ellis och då var Inge & Isa där det var jätte chill vi åt skrattade och sånt  sen senare mot kvällen så träffade vi Emil, Robb, Eini o. Olli var med dem en stund och sen åkte vi tillbaka till Ellis och skulle typ ta nått att dricka sen så cyklade vi och träffade killarna igen och åkte till Ollis, 
var där en stund och sen så cyklade vi tillbaka till Ellis allihopa och där så pratade och åt vi mest haha. 
Kl 12 så åkte jag hem och nu sitter jag här på datorn och ska ta och redigera massa bilder för att jag har inte överfört bilder från nikon på min egen dator då den har varit på reparation. 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar