fredag 23 augusti 2013

OKEJ nu ska jag börja om med bloggande och försöka lägga in ett inlägg per dag men får se hur det går, detta blir sista försöket om jag inte orkar nå mer så slutar jag att blogga. 

Idag så var jag till Juthbacka markna efter skolan, jätte roligt var det där. Träffade massa personer som jag inte hade sett på evigheter. Först så åkte jag och Jessi dit med mami direkt efter skolan så vi såg ju jätte fräscha ut haha. Efter en stund så ringde Elli n att vi skulle komma till tjärn hallen (eller vad det nu hette ) och då gick vi dit, där var fille, Eeki, baddi och massa andra. Vet inte alls vad mera jag ska skriva om Juthbacka så det där får räcka. Igår fick jag min dator som har varit borta på reparation skönt att få vara på den igen. Ska ta och titta på en film nu och äta godis remmar och sen kanske jag tittar på serie. 


Ganska gammal bild. 

3 kommentarer: