söndag 28 juli 2013

~FREE YOUR MIND~

Hiiii! 
Nu är morföräldrarna här, morbror och snart kommer syrran & hennes pojkvän hit. Vi ska ha grillkväll mums! idag så var jag och cykla 6 km helt random och sen då jag kom hem så gick jag med hunden till skjutbana så hon fick simma där och fram & tillbaka var det ca 4 km usch menade dö av värmen.

Var nära att jag och grannen skulle åka och simma idag men då funkade inte hennes vespa så då åkte vi inte. 
Har inte packat ännu men ska göra det efter detta inlägg får se om jag tar med datorn imorgon men om jag tar så då kommer jag att var på datorn hela villa resan så får se hur jag gör! Tar nog med kameran men får se vilken för syrran har min nu men hon skulle ta hem den idag men vet inte om hon glömde den annars tar jag med hennes! 

Är brun på armarna men vit på magen :'(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar