fredag 28 juni 2013

SOMETIMES, YOU JUST NEED A BREAK, IN A BEAUTIFUL PLACE. ALONE. TO FIGURE EVERYTHING OUT.

Har inte alls orkat blogga idag, imorgon så blir det Markoolio vid klacken med de bästa awesomenes, allihop som inte har nått ti göra så kom till klacken! idag så har jag väl inte gjort så värst mycket bara klippt gräset, fota lite, skypat & spelat haha, nu för tillfälle så skyper jag med Jessi och lyssnar på Of mice & men. Imorgon kommer typ bara 1/2 inlägge och det kommer väl typ bara bilder av outfiten och sånt och Jessi kommer att fota bilderna från Markoolio och Linda Bengtzing med sin iphone så jag får säkert låna några bilder! :D Nu ska jag skype med massa andra personer. Men nu ska jag gå så godnatt och ha en bra lördag för det ska jag ha!

Har inte orkat redigera bilderna och så hade jag noll inspiration... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar