onsdag 22 maj 2013

YOU ARE THE ONLY EXCEPTION

Hii. Har inte bloggat idag men dels för att jag har varit till Jessis till kl halv 7 kanske och för att vi har målat trappan så man kan inte gå upp eller nå sånt och så fick inte jag laptopen att funka men nu duu såå funkar den. <3
Skoldagen var nog helt okej osv timmarna var sådär hade finska prov och det gick inte bra!
Imorgon har jag kemi prov men skulle på riktigt ha det på fredag men då ska jag till staffetkarneval så tar det imorgon om inte jag råkar ändra mig så jag tar det på freda morgon om jag hinner!
Sen ikväll så har jag läst 1 varv över kemi och kan inte nått så jag blev så trött så jag åkte ut och kör sen så tränade jag osv. Kommer att typ ha bloggpaus i 3 dagar pga staffetkarneval så jaa. Om det inte möjligtvis skulle finnas nå gratis nät där men det skulle nog bara vara för bra^^ men då skulle jag kunna blogga via ipode, vet inte om jag tar med nå kamera men åtminstone tar inte jag med system för är väldigt rädd att tappa bort den :'( 
Så ska hitta en överförings sladd till en digital nikon och titta om jag kan ta med den!

Menade åka till jeppis imorgon med nå kaverina men ingen kunde hämta mig så jag får skita idet.
Nu ska jag gå till duschen och sen blir det att sova här nere inatt. :')


Bra kvalité osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar