torsdag 30 maj 2013

WORDS CAN HURT MORE THAN YOU THINK.

Höll på att laga en video eller flera bilder ihop klippta till ett och mitt då jag ungefär skulle ha den klar så kraschade hela skiten och sånt så nu finns den inte kvar och jag jobbade nog en stund med den. 
Blir väldigt sur av sånt.
Iallafall så skypade jag med Jessi idag och då hon gick och äta så var jag så trött så jag somnade på stolen och sen så tänkte jag 
'' jag kan gå och vila en stund på sängen'' 
och såklart så somnade jag så djupt så jag märkte inget. Syrran, mormor och mami kom och försökte väcka mig men det gick inte. 
Och då jessi kom tillbaka så märkte hon att jag sov, så då sov jag till kl 21 så nu är jag som jätte pigg så det är ganska jobbigt. 
Ikväll så har jag också städat kammaren och varit ute och tränat fotboll lite då inte jag var på träningar idag. 
Nu ska jag gå ner och duscha och sen så blir det väl att ställa sig och sen sova! 
Så nu ska jag sluta så ha det bra & godnatt <3


Bild från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar