fredag 31 maj 2013

I WISH YOU KNEW

Usch har bränt mig i ansiktet helt sjukt att det måste vara nu just då det är avslutning imorgon.. Är helt röd i ansiktet och kan inte lägga nått åpå för då börjar det svida skit mycket. 
Men åtminstone så är det lördag imorgon och sen är det sommarlov 
Snart börjar vi 8:an helt sjukt! Började just 7:an minns nästan ännu som första dagen men minns åtminstone första husis lektionen! Ska ta och laga håret nu och sen ta och äta grillmat 

På söndag så vet jag inte alls vad jag ska göra men åtminstone så ska jag titta om jag hittar på nått med nån! 
Och så har Isac Elliot's First kiss video kommit ut. :D
 Hade problem med att hitta klänning för att jag är inte nöjd med den jag har passar inte iden så bra men annars tycker jag att den är sjukt snygg! Men den passar bättre på lite längre och smalare personer. 
Men nåja behöver bara bära den typ 4 h sen så kanske jag byter om till student festet? Men får se.
Måste stiga upp kl 5 imorgon för bussen kmr typ runt 7 -.- Usch jag som redan har problem med att stiga upp kl 7?...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar