onsdag 29 maj 2013

HERE'S A PHONE. CALL SOMEBODY WHO CARES.

Har inte bloggat nå ännu idag men kan berätta varför!
I skolan var det jätte chill och timmarna var också chilla. 
Sen efter skolan åkte jag och Jessi till Arons och var där en stund och sen åkte vi till Jessis, då cyklade vi till bode och köpte glass och nå ti drick och då kom en veterinär dit och då var det en lamm i bilen och då började jag och Jessi härma den och då hoppade den ut genom fönstret och kom till oss och vi blev helt förskräckta, och då hon kom ut så sa jag ''heij lammet har hoppat ut ur fönstret'' osv riktigt kul var de ahhaha It only happens in Purmo. ;)
Sen så kom papp ät mig runt 5 ? var inte så länge där men inte gjorde det så mycket. 
Sen då jag kom hem så började jag och Jessi skype direkt och efter en liten stund så åkte båda två ut och klippa gräset och nu skypar vi igen. xD 
Har nu inte så mycket att skriva så nu kommer dagens:  Lamm bild, dagens outfit & facelook, hemma outfit och insta bild. :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar