söndag 26 maj 2013

DEAR SLEEP, I'M SORRY WE BROKE UP THIS MORNING. I WANT YOU BACK.

Bloggen har fått stå tum nu i flera dar p.g.a att jag har varit på staffetkarneval.
Vi åkte på fredags morgonen halv 11 tror jag? och satt i bussen runt 7 timmar bussresan tid var inte lika kul som hemvägen men ändå var den hahha. Då vi kom dit så åkte vi till borgbacken och där var jag bara med Eke & Alex kul varde. :D 
Vi var där tills det stängdes så ca 3 timmar? 
Efter det så åkte vi till en skola och började packa upp grejorna och sprang runt lite och då man såg Moa och Elli så var det som om man inte hade sett dem förevigt. :') 
Vi började sova runt 12 halv 1? och vaknade 5,45 bussen gick 7 från skolan, då vi kom till staffetkarnevalen så var det skit kallt jag hade på mig jeans en jacka på jeansen, t-paita, pippi tröja och en tjock huppari och frös ändå hela dagen. Jag skulle  först börja springa kl 6 eller nå sånt så jag hade ju inget att göra domdär 10 timmarna hehe men jag tittade på då andra sursik elever sprang och var med nå pojkar. Efter att några flickor hade sprungit klart så gick vi till mäccen och åt. 
Runt 5 så började vi samlas och värma upp till massen sen så sprang vi och det gick nog bra vi kom inte sist typ nått där emellan och så var Isac elliot där också så det var ju ganska kul att se han också! 
Bussen hemåt var jätte chill hahahhaha och så hade man så dålig humor så man skrattade åt allt och då jag somnade så toppade Einar och eke helatiden godis i min mun så jag fick värsta chock och allt sånt. xD
Idag så vaknade jag kl halv 2 och ska nu gå ner och äta mat! Hade ingen kamera med tyvärr men tog nå bilder med ipoden i bussen så de får ni hehhehe. :D


Söötis <3


2 kommentarer:

  1. Goosh titti I feel so beutifööl! hihi men du e sööt <3

    SvaraRadera