lördag 27 april 2013

THE SUN LOVED THE MOON SO MUCH HE DIED EVERY NIGHT TO LET HER BREATHE

Kom just in efter en rolig kör runda med brorsan denna gång så satt jag på hanns mopo och han körde för att vägen var helt hemsk om jag skulle ha åkte med vespan där så skulle jag ha slirat 24/7. 
Idag/kväll så har jag också varit och jogga med hunden skönt varde men jobbigt då hunden drog hela tiden och då bilarna kom så hoppar hon osv riktigt jobbigt. 
Och sen då vi kom hem från joggning runda så klippte jag bort tofsar från hunden äntligen är de borta och efter det så kom mami och brorsan hem och då började jag och han spela tennis igen. 
Äntligen så har vi börjat igen förra sommar så spelade vi helatiden osv :D
Lite om vad jag har gjort ikväll. Nu ska jag typ titta lite bloggar och sen ska jag reda upp lite här i kammaren. :)) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar