måndag 29 april 2013

SLEEP AWAY THE SADNESS OF TODAY.

Ojsan första blogg inlägg idag, men i allafall så var jag på fottis träning ikväll så därför jag inte har bloggat. Ajja men skoldagen har inte varit det bästa, var ganska deppigt. Timmarna var långa och tråkiga, vi hade: 

  • Finsk: vi skrev, hade ord förhör osv.
  • Matte: gick igenom lösningar halva timmen och andra halvan så räknade vi men jag tittade mest ut genom fönstret och tänkte hahaha. 
  • Hantta x2: broderade. 
Efter skolan så åkte jag till Annies vi chillade, pratade, gick i skogar osv. Kul vare, sen en kvart före 6 så åkte vi mot AW och hade träningar där, kul vare men man märker nog att konditionen är ganska låg. 
Sen då vi åkte hem så hämtade jag en panini från Uffe's för att jag var hungrig och sen så svängde vi in en stund hos morföräldrarna. :D 
Ska ta och laga matte läxan nu och sen boxa lite och till sist så ska jag gå och duscha. 
Imorgon så ska jag åka hem och börja läsa på bige prov som vi har på fredag för att på onsdag ska jag typ hitta på nått med nån och på torsdag blir det träning. Men ska sluta nu så ha det bra.  :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar