fredag 26 april 2013

I JUST NEED SOME TIME IN A BEAUTIFUL PLACE TO CLEAN MY HEAD

Sitter här och fryser ahah ska gå och äta nått efter detta inlägg och sen så ska jag gå och sova. Kom för kanske 1 h sen hem från disco, det var sådär. Var ganska lite folk men inte gjorde det så mycket. Skolan var nog bra timmarna var också helt okej. Vi hade: kemi vi gjorde nå experiment och hade förhör bra gick det nog, sen hade vi musik då fick vi ut musik förhör/prov och jag fick 9+ stolt.
Efter det så hade vi gegga och då läste vi halva timmen och andra så tittade vi på en skogs film hahahha och så lyssnade vi på en fågel hahaha. 
Och sist så hade vi engelsk och då var vi nästan hela timmen i par. :) 
Efter skolan så åkte jag, Elli, Annie, Inge & Moa till bode och sen kom Robb och Olli, kul vare. :') 
Sen så gick vi till Moas och bara chillade och efter det åkte jag och Elli till Ellis vi lagade oss färdig till disco osv, kl 7 så åkte vi först in till mulle disco och tittade ganska stor skillnad mellan sursik och mulle disco. ;) Och sen kom Moa till mulle disco å och efter det så åkte vi iväg till sursik disco ingen började dansa men då tog jag och Moa mod och började dansa och då började det komma folk dit osv kul vare. :D 
Orkar inte skriva alla detaljer osv så hoppar ganska mycket. 
Men ska sluta nu så godnatt! <3 :D


Säg om ja ska ta bort nå! Bilder från dagen :D



Moa er aktiv :') <3

Sweet loveyaaaa <3

Fint osv :')

xD

Söötis :')<3




Hahhaha sur eller nå? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar