tisdag 30 april 2013

EVERYTHING THAT KILLS ME MAKES ME FEEL ALIVE

Imorgon är vi ledig så skönt ska kanske hitta på nå med Purmo tjejjona. :') 
Skoldagen var bra och timmarna var ganska awesome. Vi hade:

  • Modde vi lagade nå på datorn.
  • Gympa: hade redskaps det var jätte kul ahhahah fick många gånger skratt attacker xD
  • Matte: räknade halva timmen och andra halvan så sjöng vi in våren men Jag, Pål , Elli & Jessi så vi skrattade för det mesta osv ahaha.
  • Teckning: ritade osv. 
Kom just hem från Jessis därför jag inte har bloggat. Men iallafall så var jag där med Pål & Elli, jätte kul vare. Längesen vi 4 var ilag. :D
Vi åt, tittade på gamla skolfoton & hoppade och talade på studsa mattan. :') 
Ikväll ska jag försöka öva på gegga prov men får se om det lyckas för att imorgon ska jag typ vara borta och sen på torsdag så är det träningar. 
På lördag så ska jag och shoppa till vasa så det blir skönt att köpa nya kläder har hela garderoben full med skolkläder men jag orkar inte använda dem så jag använder typ bara vissa klädesplagger ahahha. ;) 
Ikväll ska jag också skype med purmo tjejjona och titta hur vi gör imorgon. 


Några bilder som jag tog just. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar