söndag 31 mars 2013

MÅNDAG

Halloj!
Det har varit en väldigt dålig uppdatering ikväll, men iallafall så jag jag varit ut och cykla idag och nu ikväll så har jag spelat lol med Fille and the team. Nu just så håller jag på att skypa med Pål, men ska nu snart typ titta på MIIB 2. Imorgon är det måndag okej idag är det måndag (kl är 12 ) men det är som en söndag så vi är ledig, skönt. Orkar inte åka till skolan på tisdag vill vara hemma. Idag har det varit så armadis skönt väder, varmt har det varit men det blåste kallt men det var skönt! Börjar nog kännas att det blir vår! 
Idag är det första april och det betyder SKÄMT DAG! :') Så surt då man inte får vara i skolan på första april -.- 
Men nu ska jag sluta så ha det bra & godnatt <3 :D
Bild från fredas! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar