torsdag 28 februari 2013

TORSDAG

Kom på att varje dag har jag om samma sak på bloggen att jag stiger upp osv osv.
Ska nog försöka skärpa mig så att ni får läsa om nått annat också.
Men det är nog bara att kommentera om vad ni vill läsa mer om, skulle vara mycket enklare för mig!
Och jo video bloggen försöker jag att lägga upp men det går inte -.- blir trött på det säkert för att filen är för stor eller nånting sånt...
Men nåja måste väl laga en ny imorgon om jag minns!
Åtminstone så får jag hit mina underbara vänner imorgon, och så ska kanske Jessi sova över imorgon till lördag men får se hur det blir med det. 

Har märkt att mina inlägg har börjat minska hahah, men det är för att jag lagar lite längre inlägg istället, desto kortare inlägg desto mer, desto längre desto mindre. ;)

Åtminstone så ska jag nu klä på mig nå varmare kläder sen så ska jag ut med hunden, och sen så ska jag väl börja städa...
Tränade inte nå igår, okej jag skidade lite men det räknas inte som träning, okej det gör nog det men inte att skida i 5 minuter hahah. 
Skidade nog längre men då drog hunden mig ahhahha.

Igår kväll/natt så tittade jag på 2 filmer, de var jätte bra.
Minns tyvärr inte vad första filmen hette men andra tror jag hette ''blind date'' eller nå liknande. :)
Imorgon så ska jag baka väldigt mycket till kvällen, går lika bra det istället för att köpa godis osv. ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar