måndag 25 februari 2013

SLALOM IMORGON MED DEN BÄSTA! :'D

Ujuj nu har jag packat klart och allt, skönt att få det understökat!
Vet inte alls vad jag ska göra nu? men ska åtminstone snart gå och sova så jag inte somnar i backen...
Tar nog men kameran så kommer nog bilder, om jag inte glömmer att fota förstås med bilderna kommer inte att bli bra för att jag måst ta en gammal kamera osv vill inte ta med min nikon. ;)

Ikväll så har jag skypat med Jessi&Elli och spelat med Jessi och några andra pojkar från Sverige. :)
Kul var det nog. xD
Nu just så håller jag på att chatta med robb, och ska snart titta på en film tror jag.
Ska upp kl 9 imorgon igen -.-
Men som tur så tror jag att jag inte ska hitta på nått på onsdag så då blir det att sova hela dagen. :')
Men nu ska jag gå så Heijdå&godnatt <3 :'D

Bild från dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar