torsdag 31 januari 2013

WIHOO

Heijsan! :D
Jag är på en strålande humör idag :')
Idk varför men ja :D
Igår tog marängen slut direkt så ska kanske laga fler idag! ;) Älskar att baka!
Timmarna idag var super :'D Inte ofta jag säger det ska ni veta ;)
Timmarna var:

  • Husis
  • Husis
  • Matte
  • Teckning
På husis så lagade vi wok, ris&runebergstårta :') Var nog riktigt gott.
På matte så hade vi om dm, cm, m osv alltså om meter :)) var nog helt okey faktist :D
Sen sista timmen så hade vi jo teckning och så gjorde vi färdig våra pärmar.

Imorgon så ska jag kanske till stan med Ingeeee :') men får see hur vi gör om jag åker till stan eller till esse ti stugo, men får se ikväll :D 
Eller kanske båda? vem vet ;)

Idag så tror jag att jag ska möbelera om lite. 
Har så många grejer hullleeer om buller så ska väl gå igenom vad jag ska ha och vad jag ska slänga :D
och i helg så ska jag gå igenom min garderob om jag orkar ;)
Jag undrar nog om jag ska ha frågestund eller inte ? O.o
Men får see :D
Men ska gåå nuuuee så ( all bildre jag tar som er INOMHUS så er no taji direkt he er int na som jag har teji igår, he er sånde som jag tar direkt jag kommer hejm om ni nagang har undra ;) )

Ha det braaa <3 :'D


Imoro er he fridag <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar