lördag 26 januari 2013

IF WE EVER MEET AGAIN

Har inget att göra :'(( 
Har en sån stor lust att gå ut men då det är så mörkt ://
Och så finns det inga gatulampor här?
Men nåja ska åtminstone stå vid dörren och få lite friskluft :')
Och så har vi prov på måndag men har ingen lust att läsa,
 känns riktigt deppigt + så är det snart redan kl 21 :O
Men imorgon är det söndag inte kul. 
Skulle smaka att ha filmkväll med mig själv ikväll/natt men då är det det att jag inte har fått någon sömn på jätte länge så då kommer inte jag alls orka läsa på hissa -.-
Men ska nog läsa 1 varv idag eller mer får se hur mycket jag nu orkar.
Hrm undrar om det kommer något på TV ikväll?

Men nu ska jag skriva om något annat, tänkte göra en videoblogg snart, men vet inte alls vad jag skulle tala om? that's the problem...
Men nåja vill att det ska vara sommar vill bara simma, spela fotboll, springa, sola och så vidare :')
Hoppas faktiskt att jag tar vara på denna sommar så att det inte blir som förra då jag bara satt inne på datorn...
Men ska försöka träna mer denna sommar och vara mer aktiv osv :D

Och så saknar jag att det var ljust helatiden :')
Men det ända jag INTE saknar är myggorna, spindlarna, myror okej alla insekter...

Att jag vet inte vad ni tycker, att jag ska ha korta inlägger eller längre ?
Men hadet så braaa <3 :'D



Dagens frissyr om man nu kan säga så xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar